  • Data: 2005-05-04 18:14:23
    Temat: Re: Czym mnie mogą potraktować w pocią gu złodzieje?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. napisał(a):

    > Nie:))
    > Pytam prywatnie. W wakacje czekają nas podróże koleją.

    No tylko w sumie co ta wiedza Ci da?

    O zejsciach smiertelnych z powodu takiej narkozy nie slyszalem, znajac
    sklad chemiczny raczej tez sie nie uodpornisz na to, wiec na dobra
    sprawe ani sie nie ma tego co bac, ani nie ma jak zapobiegac.

    Chyba ze bedziesz budowal wykrywacz, ale i tak pozostaje pytanie po co?
    Bo ciezko widze mozliwosc zapobiezenia kradziezy.

    Pozatym tych srodkow moze byc wiele roznych.

    Najlepiej nie zamykac drzwi do przedzialu, albo jechac przy uchylonym oknie.
    Inne metody chyba sa z gory skazane na niepowodzenie.

    AFAIK popularne sa jeszcze metody "na ciasteczko", "na browarka" czy
    inne podobne.
    Tu rozwiazanie jest takie zeby sie nie dac poczestowac.