  • Data: 2016-05-06 20:47:08
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-05 o 20:02, Piotrek pisze:
    > Skoro ostatnie postępowanie przed Trybunałem Stanu toczyło się 11 lat temu (sprawa
    Emila Wąsacza), to czym ta instytucja zajmuje się od tamtego czasu do chwili obecnej?
    Ogólnie: na czym polega jej rola poza czterema (!) przypadkami w historii jej
    istnienia, kiedy zdarzyło jej się interweniować (raz w II RP, raz w PRL i 2 razy w
    III RP)? Na wypłacaniu pensyjek swoim członkom za nicnierobienie i niczym więcej?

    Primo:
    ustaw sobie zawijanie wierszy

    Secundo:
    TS zajmuje się wypłacaniem pensji jego członkom. Idealna fucha.

    --
    Sonn