eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac adwokata? › Re: Czy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac adwokata?
    From: "wui" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac
    adwokata?
    Date: Thu, 10 Nov 2011 08:40:50 +0100

    [...]>> Pisze tylko o moich odczuciach.

    > Bez wątpienia, ale widać nabrał przekonania, że nie ma szans. Skąłdałeś
    > zażalenie?

    Pismo czeka na mnie na poczcie - musze sie dobrze przac do tego zazalenia
    choc pewnie i tak mi zarzuca ze czegos tam nie napisalem.

    [...]
    > Jakby zszedł po, to bym rozumiał podejrzenia, ale przed?

    Jakby zszedl po to miedzy otrzymaniem pieniedzy z zejsciem moglby wpic 1
    gwozdz i juz przeslanki zamiaru by nie bylo!
    Bo wbijajac gwozdz mial zamiar. Tu mial zamiar wyciagnac kase i wyciagajac
    biecywal ze zrobi - tzn. wroci i zrobi.
    Kase dostal ale nie wrocil zatem zamiaru nie miaal - tak ja rozumuje.

    > Spokojnie. Moze kiedyś wróci.

    Na policji ponoc zeznal ze wolalby sie juz rozliczyc i niie wracac.
    Czy moge zazadac sporzadzenia kopii akt i otrzymania takowej?

    > Mnie nie przekonałeś.

    Ja wlasnie sie pytam jak mam przekonac?
    Przeciez nie jestem pierwszy z taka sprawa?
    Dla mnie gdyby mial zamiar to przynajmiej pisma by odbieral a jak unika to
    zamiaru nie ma.
    Problem w tym ze on tworzy aure zamaru ale czyny o tym nie swiadcza.

    Czy ewentualnie czas ma tu znaczenie ... czy jak do roku nie wroci to bedzie
    przeslanka?

    [...]>>> Nie, on jedynie nie przystępuje do prac. Nie wiemy, jaki miał
    zamiar.
    > Oczywiście.

    Ale jak sie wykazuje taki zamiar?
    Moge prosic o przyklady?

    > Skoro były jego, to mógł

    > A jak oni to niby mają sparwdzić? I co by to wniosło do sprawy.

    Wystarczy zaby pprosili go o przedstawienie dokumentów

    > Ale wykonał. Widzisz. To jakis ens ustalać,c zy wynajął kogokolwiek.

    Wyjkonal .... i tu przeslanki zamiaru nie ma.
    Pozniej cos sie stalo ze wykonac nie chcial - zszedl z budowy, zazadal kazsy
    aby wrocic, kase dostal i nie wrocil.

    > Oszukania Ciebie, czy naruszenia praw pracowniczych?

    Prawa pracownicze mnie nie interesuja. Chodzi o oszukanie mnie.
    Skoro chcial budowac a prowadzil pracownikow tak ze odchodzili to wiedzial
    ze nie bedzie mial kim roboty zakonczyc.

    > A przekazałeś je Policji?

    Poprosilem aby faceta zbadali rozniez pod tym katem - olali to.

    > Bo z doświadczenia wiadomo, że tropienie w wypadku oszustów słabe wyniki
    > daje.

    Czyzby tu bylo sedno

    > Nie wiem.

    [...]

    Tak zupelnie nie w tej sprawie - czytalem o przypadku gdy plicja zatrzymala
    pijanego kierowce i zabrali mu prawko. ten jeszcze p pijaku chwalil sie ze
    kupil prawko w WORD Katowice. Policjant dal wiare i zaczal sprawdzac i
    wytropili afere.
    Tu jakis pijak nie majac nawet zamiaru przekonywania policjanta przekonal go
    do dzialania.

    W mojej sprawie nie umem przekonac policji do dzialania. To jest totalne
    olewanie.
    Sam ustalilem wiecej niz policja i prosze ich zeby faceta zbadali a oni maja
    to w d.....

    Czy piszac zazalenie mam szanse ze ktos np. sad spojrzy na to innym okiem?
    Gdzie sie zwrocic po pomoc?
    Czy sprawe juz raz umorzaone moge zglaszac powtornie?
    Czy przeslanka zasadnosci zazalenia jest brak odrzucania moich wnioskow w
    formie pisemnej?