eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    From: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z
    Gazety Wyborczej ;-)
    Date: Mon, 6 Jul 2009 07:42:32 +0200

    Jotte ni au koto ha itsumo tanosii

    > Takie samo jak teoretyczne zabicie młotkiem.

    Tylko że młotkiem można wbijać gwoździe, można robić dziury w ścianie.

    > Nie. Pytania są głupie, bo stanowią konfabulację.
    > Nigdzie bowiem nie pisałem o kolekcjonowaniu kałachów.
    > Wyjaśniałem natomiast, do czego poza działaniami przestępczymi może
    > służyć broń palna.
    > Choćby czarnoprochowa, myśliwska.

    > Licencję drugiego stopnia na co?
    > Pytam z ciekawości.

    Licencja drugiego stopnia w ochronie. Z licencją wolno mi używać środków
    przymusu bezpośredniego, z bronią palną włącznie.

    > Po co i z jakim skutkiem?

    Zdałem. Ale jakoś nie mogę się przekonać do broni palnej.

    > Tobie trzeba to było _wbijać_ do głowy???

    Może trzeba było wbijać do głowy. Może dzięki temu nie
    postrzeliłem/zastrzeliłem kogoś. Kto wie czy to wbijanie do mojej głowy nie
    uratowało komuś życia.

    > Tylko ciężko wówczas wygrać wojnę...

    Na czas "W" mam przydział do jednostki całkowicie tyłowej.

    Raczej ch ;-)

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.