eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
  • Data: 2009-07-06 15:20:01
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Czyli myślisz, ja również. Ale obawiam się że wielu nie myśli i jak
    > złapie kałacha to zrobi ze mnie sitko. Jakoś ta perspektywa mnie nie
    > pociąga.

    Masz manię prześladowczą :)

    Aczkolwiek muszę się przyznać, że po wyjściu z pewnej sympatycznej
    strzelnicy się zastanowiłem - co by mi uniemożliwiło kropnięcie
    instruktora i wyjście z zapasem broni i amunicji, gdyby mi na tym zależało?

    Dla wyjaśnienia - strzelnica (poza mną i instruktorem) była (na oko)
    puściutka.

    I jak widać jakoś ludzie się nie rwą do zabijania na oślep od samego
    dotknięcia broni palnej, bo inaczej co chwila by się słyszało o takich
    próbach (nawet jeśli by były nieskuteczne z powodu jakichś nie
    rzucających się w oczy zabezpieczeń).