eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
  • Data: 2009-07-06 15:11:26
    Temat: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Ciekawe co opowiadasz, bo AKMS-47 jakiego używałem był full-auto. Nie
    > broń samoprzeładowywująca tylko broń automatyczna.

    Wiesz, tam jest taki dzyndzel do przestawiania z ognia ciągłego na
    pojedynczy oraz do zabezpieczania broni. W USA sprzedawano wersje
    myśliwskie/sportowe z blokadą pozwalającą tylko na wybór
    zabezpieczony/pojedynczy.

    > Daruj sobie takie teksty.

    To daruj sobie narzucanie innym swojego widzimisię jako prawdy objawionej.

    > Wojsko to nieco inny świat.

    No popatrz.

    > Mieszasz pojęcia. Czym innym jest wojna czy służba AT, a czym innym
    > służba w koszarach w czasie pokoju.

    Jakoś mam wątpliwości, czy "żołnierz" zaprogramowany w tych koszarach na
    pod żadnym pozorem nie celowanie w ludzi byłby w ogóle skuteczny na polu
    walki.