  • 11. Data: 2004-04-16 13:12:15
    Temat: Re: Czy za Swieta Wielkanocne (niedziela) przysluguje dzien wolny ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Myślisz, że o tym myślał "bosz' zadając pytanie?

    Znając Bogusia, to wcale o tym nie myslał tylko judził ;-)

    Ale mnie sie nasuneło, bo mam taki przypadek w jednej firmie - wolne
    poniedziałki zamiast sobót ;-)

    Ile się właściciele nawalczyli z niektórymi pracownikami ktorzy za ta
    sobotę żadali dodatku za nadgodziny. Jeden nawet poszedl do sądu pracy.
    Oczywiście przegrał z kretesem, ale co naszarpał nerwów o naszarpał.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2004-04-16 13:58:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 16. kwietnia 2004 15:12 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Maddy:

    > Ile się właściciele nawalczyli z niektórymi pracownikami ktorzy za ta
    > sobotę żadali dodatku za nadgodziny. Jeden nawet poszedl do sądu pracy.
    > Oczywiście przegrał z kretesem, ale co naszarpał nerwów o naszarpał.

    Skoro już w tym siedzisz, to zastanawiało mnie zawsze jakie godziny pracy
    można wyznaczać. Czy powiedzmy od 15 do 23 albo od 21 do 5?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)