  • 1. Data: 2008-10-19 12:41:29
    Temat: Czy wyłącza z produkcji rolnej się jedynie grunt pod budynkiem czy całądziałkę?
    Od: "Sagi" <s...@a...pl>

    Witam
    W przypadku gdy na działkę rolną uzyska się warunki zabudowy to czy wyłączyć
    należy z produkcji rolnej jedynie teren pod budynkiem czy też całą działkę?

  • 2. Data: 2008-10-19 19:23:47
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Sagi pisze:
    > Witam
    > W przypadku gdy na działkę rolną uzyska się warunki zabudowy to czy wyłączyć
    > należy z produkcji rolnej jedynie teren pod budynkiem czy też całą działkę?

    Tego nie jestem pewien. Wydaje mi sie, ze nalezy wylaczyc cala dzialke,
    ale najlepiej zapytaj we wlasciwym UG.

  • 3. Data: 2008-10-21 21:58:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Heming wrote:

    > Tego nie jestem pewien. Wydaje mi sie, ze nalezy wylaczyc cala
    > dzialke, ale najlepiej zapytaj we wlasciwym UG.

    wyłącza sie teren zabudowany czyli dom, chodniki i strefy parkingowe czy
    śmietniki. A potem dochodzi jeszcze widzimisie geodety powiatowego który np
    powie że pozostały teren musi sie nadawać do uprawy mechanicznej i powiększy
    ten obszar wg własnego uznania.