  • 1. Data: 2008-10-19 12:38:30
    Temat: Ile jest ważna decyzja o warunkach zabudowy?
    Od: "Sagi" <s...@a...pl>

    Witam
    Ile jest ważna decyzja o warunkach zabudowy? Z czego to wynika, bo w Ustawie o
    zagospodarowaniu przestrzennym i ustawie prawo budowlane nie znalazłem tego.

  • 2. Data: 2008-10-19 19:21:53
    Temat: Re: Ile jest ważna decyzja o warunkach zabudowy?
    Od: Heming <n...@n...pl>

    Sagi pisze:
> [...]
    > zagospodarowaniu przestrzennym i ustawie prawo budowlane nie znalazłem tego.

    Termin waznosci decyzji powinien byc okreslony samej decyzji, ale jesli
    nie jest okreslony to obowiazuje tak dlugo jak dlugo nie ma planu
    zagospodarowania.