  • Date: Thu, 25 Nov 2010 09:10:16 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wolno zbanować klienta?

    > Nie zawarł. Zawarła jego mama. On był niepełnoletni.

    Czyli chce korzystać z konta matki? To co się dziwi, że Allegro mu nie
    pozwala?

    > Poza tym, nawet za zabójstwo nie ma dożywocia. Więc za złamanie
    > regulaminu chyba takoż nie powinno być. Czy mój sklep osiedlowy też

    To nie jest "kara" którą należy "odsiedzieć", tylko gość nie przestrzega
    regulaminu usługi, więc usługa nie jest mu dostarczana. Kropka.

    > sobie może jak u Barei powiesić ,,tego klienta nie obsługujemy'', bo
    > złamałem ich regulamin? O ile mi wiadomo, to nie.

    Trollujesz, czy na prawdę nie odróżniasz usiłowania (ciągłego!)
    działania niezgodnie z umową od oferty publicznej typu "towar na półce"?