    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 11 Apr 2015 11:09:31 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Czy w spółdzielni jest obowiązkowy 'kontakt awaryjny'?

    On Sat, 11 Apr 2015, ąćęłńóśźż wrote:

    > Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca
    > 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
    > budowlanych i terenów

    Mowa jest wyłącznie o "alarmowych", nic o energetycznych nie widzę.
    IMVHO wychodzi z tego, że wystarczy telefon do kogoś kto jest w stanie
    wyłączyć prąd w budynku (a nie na odwrót, włączyć).
    O ile się nie mylę wątek zaczął się od braku prądu, zwykłej awarii,
    i (raczej) oczekiwania jej naprawy, a nie konieczności alarmu.

    Nie, nie mam nic przeciw tezie, że logicznym jest oczekiwanie aby
    telefon do "naprawiaczy instalacji" wisiał gdzieś na klatce!

    pzdr, Gotfryd