    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 10 Apr 2015 19:21:14 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Czy w spółdzielni jest obowiązkowy 'kontakt awaryjny'?

    On Fri, 10 Apr 2015, Michał Jankowski wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale nie o to pytam, czy MNIE odmówili, tylko czy mają obowiązek
    > ogłosić ogółowi.

    A weż i przeczytaj zacytowane, TWOJE pytanie.
    Na pewno *nie o to* pytałeś? ;)
    (gdzieś tu w wątku obok był flejm nt. "grupowicz ... do tego
    o czym pisał, a nie o czym myślał...").

    Dla porządku - nie, nie znam przepisu nakazującego publikację
    takich danych.
    A to (jednak) zupełnie inna sprawa, niż odmowa ich podania!
    Nie wykluczam że (taki przepis) istnieje, ale IMO jest to
    zadanie dla umowy o zarząd nieruchomością.

    pzdr, Gotfryd