  • Data: 2010-06-05 18:22:35
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytaae?
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maciek" napisał:

    > Masz konto w banku internetowym? Możesz spróbować wysłać przelew bez
    > wypełnionych rubryk, które są podane jako obowiązkowe. A jak nie pójdzie,
    > to podyskutuj ze stroną internetową banku.

    bez wypełnienia nie wyślesz, ale w te rubryki możesz wpisać zupełnie dowolne
    i fikcyjne dane i przelew pujdzie!!!:O)
    w przel;ewie liczy się wyłącznie numer konta, cała reszta to zwykła ściema
    służąca do szpiegowanie obywateli i podobnych celuf:O)

    p.s. jak jeszcze raz bendom cię w banku pytać czyje to konto to odpowiedz:
    to konto obywatela IV RP!:O)