  • Date: Thu, 08 Jun 2006 15:07:36 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??

    witek wrote:

    > może czytamy inną ustawę, ale jak tam zdjęć nie zauważyłem, a do
    > dokumnetów urzędowych raczej się nie zalicza.

    Nie kończ czytania na pierwszym słowie.

    [ciach]

    > No i pani się przyczepiła jak zwykle. Na pytanie kto jest autorem zdjęć
    > i mojej odpowiedzi, że ja. Powiedziała, że mi nie wierzy i ściągnęła
    > policję.
    > Skończyło sie na pokazaniu oryginału, po przyjeździe policji.
    > Na tym protokół zakończono i podpisano.

    No i z takimi postawami trzeba walczyć, bo dojdzie do takiej albo
    jeszcze gorszej paranoi.

    Np. kupujesz sobie 'zdrapkę' do telefonu, a a sprzedający żąda okazania
    faktury za zakup aparatu i SIMa.

    > A jakie dopuścił? Mógł ci przekazać prawa autorskie do zdjęcia.
    > Z tym, że musiał pisemnie. Masz taki dokument?

    Może i mam. Może to ja robiłem. Nic ci do tego.

    > Nikt ci nie każe wierzyć. Tak po prostu jest.

    > A czy to jest konstrukcja budynku? Ale spróbuj dołożyć balkon.

    Ale to nie ma nic wspólnego z prawem autorskim! To prawo budowlane i
    chodzi o bezpieczeństwo!

    > Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

    Czyżby?

    > Twój wybór. Nie musisz na moje posty odpowiadać.

    Ale mogę. Poprawiam sobie humor :)