  • Data: 2006-06-08 15:59:17
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "NomaD_FH" <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Ale są cześcią tego co w efekcie powstało: zdjęcie.
    > Tak samo jak dłuto i młotek prawu autoskiemu nie podlegają, ale rzeźba,
    > która za ich pomocą postała już tak.

    Boski watek :D

    Dawno sobie tak nie poprawilem humoru ;)))

    Co do zatrzymania w fotolabie i wezwania policji hmm ja tak chce :D
    Juz sobie mysle o odszkodowaniu za "stracony czas pracy", niechby
    jeszcze w poblizu cos sie akurat ciekawego dzialo, a ja nie moglbym z
    tego zrobic relacji, bo jestem zatrzymany bez powodu :D

    Co ciekawe, robie sporo odbitek zdjec koncertowych, czesto sa to
    "portretowki" muzykow... dosc czesto przynosze to do labu rowniez w
    postaci cyfrowej i jakos nikt sie nigdy nie zapytal, czy to na pewno
    moje prace...

    Trolle to jednak piekna rzecz :D

    Marku widzisz, ze tlumaczyli mu to milion razy, a to jak o mur :D

    pzdr

    --
    Grzesiek "NomaD"