    From: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Date: Thu, 08 Jun 2006 15:05:55 +0200

    On Thu, 08 Jun 2006 07:42:15 -0500, witek
    <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote:

    /.../
    >Zdjęcie wykonane u fotografa nie jest masówką. Każde zdjęcie ma
    >indywidualne cechy.
    >Nie mów profesjonalnemu fotografowi, ze wykonane w jego pracowni
    >zdjęcie, nawet legitymacyjne nie ma cechu utworu, bo albo cię się
    >obrazie, albo cię wyśmieje, albo po prostu dostaniesz po gębie.
    >
    >W ten sposób to my ewentulanie możemy podsykutować na temat zdjęcia z
    >budki,ale nie z zakładu fotograficznego.

    W takim razie rentgenogram mojej szczęki wykonany w klinice też
    traktujemy jako utwór? Nie robi tego automat, widziałem jak technik
    przesuwał głowicę, więc kadrował, co jest działaniem twórczym.
    Czy też siłą sprawczą jest blask rozsiewany przez legitymację ZPAF?

    ALex
    --
    BĘDĄ LUDZIE LATAĆ W POWIETRZU, TAK JAK LATAJĄ TERAZ PTAKI,
    DZIĘKI WKŁADKĄ MAGNETYCZNYM ROMI. :))