  • Data: 2020-05-25 22:42:24
    Temat: Re: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2020 o 14:33, J.F. pisze:

> [...]
    17441 ?

    > Jak mowisz "pislamista", to chcesz wywolac okreslony skutek ... i to
    > jest karalne, bo zly ten skutek.

    Z ciekawości i ostrożności zapytam. Skoro mówisz "określony skutek" to
    pewnie jesteś w stanie powiedzieć jaki i uzasadnić że wypełnia on
    znamoiona czynu zabronionego. No nie wiem. Publiczne wieszanie portretów
    nie wypełnia, więc ciężko będzie.

    > Jak piszesz "kulson", to tez chcesz wywolac taki sam negatywny skutek,
    > ale formalnie nie ma jak ruszyc, skoro to normalne okreslenie miedzy
    > policjantami :-P

    No ba. Jeszcze tego kulsona jak małpę w cyrku obwozili i na plakatach
    rekrutacyjnych występował. Przecież sami pisali o policji jako "drużynie
    kulsona":P

    --
    Shrek