eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ? › Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
  • Data: 2002-05-24 19:50:42
    Temat: Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak to przegial? Podał Ci nr 01044 i mogłeś przez niego dzwonić.

    No wlasnie kto podal 1044 ? Jak zaczynalem dzwonic przez 1044 to bylem
    przekonany ze rachunki dostane z TPSA i nawet nie mialem pojecia ze NOM to
    NOM

    >TPSA nie
    > przysyłała Ci rachunków bo chciała udupić NOM. A Ty co? Zamiast pomóc
    NOMowi
    > i zadzwonić do nich i powiedzieć fajnie jest ze macie tansze rozmowy, chce
    > wami pracować przyslijcie mi umowę to bedę wam płacił bezposrednio bo i
    tak
    > mam taniej niz w tej zasyfiałej TPSA,

    Fajnie Fajnie tylko kto tu jest klientem a kto usiluje cos sprzedac
    Ja mam isc do NOMa ? a po co ? Teraz mam juz umowe z NETIA a NOMowi
    jakos nie zalezy zeby podpisac umowe ze mna ! i ja mam sie prosic - hmmmm
    Era braku papieru toaletowego juz chyba minela !

    [...]
    >W TPSA za jeden dzień spóźnienia w zapłacie rachunku już
    > masz odsetki karne.
    > Przysraj TPSA i zapłać pieniądze NOMowi.

    Ah ... ciekawe tylko ze NOM jest taki madry ze nie dochodzi swoich
    oplat od TPSA ... a moze jest tak samo glupi jak TPSA ?! he ?

    >I korzystaj z ich usług jeżeli są tańsze.

    Nie sa !

    >A nie kombinuj jak tu nie zapłacić wcale sławek

    Z reszta mam w zwyczaju spisywac umowy na uslugi telekomunikacyjne
    wiec do czasu az NOM nie spusci z tomu i nie poprosi o spisanie umowy
    to nie zaplace

    TB