  • 1. Data: 2002-05-24 11:55:05
    Temat: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Czy przypadkiem NOM przed wystawieniem pierwszego rachunku nie
    powinien wystapic o spisanie umowy ?

    TB

  • 2. Data: 2002-05-24 12:21:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> wrote in message
    > Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    > Czy przypadkiem NOM przed wystawieniem pierwszego rachunku nie
    > powinien wystapic o spisanie umowy ?

    To wszystko jest jedno wielkie pomieszanie.

    Monopolista TPSA postawil na swoim wbrew logice,
    bo NOM-owi zaczelo byc "krotko".

    To TPSA powinna wystawic fakture TAK JEST NORMALNIE.

    NOM sie poddal i teraz mamy pasztet.

    Czy "wykrecenie 1044" jest "zawarciem umowy" ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-05-24 12:30:48
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> napisał w wiadomości:
    > Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    > Czy przypadkiem NOM przed wystawieniem pierwszego rachunku nie
    > powinien wystapic o spisanie umowy ?
    >
    > TB

    Polska to jest dziwny kraj. Wszyscy psioczą na monopol TPSA i tylko sie
    modlą żeby ktoś im dopier.... i żeby wreszcie była jakaś konkurencja, po
    czym na rynku pojawia się NOM z ofertą tańszych połączeń międzymiastowych. A
    jak to w naszym kraju ludzie nie dorośli do obecnych czasów i nastukali
    rachunki i teraz kombinują jak koń pod górkę żeby tylko nie płacić za
    połączenia wykonane za pośrednictwem NOM wynajdując różne kruczki prawne. I
    jak tu w tym kraju ma wejść na rynek jakiś operator konkurencyjny i nie
    zależny od TPSA ?. Najgorsze jest to że ludzi tak "kombinujących" jest coraz
    więcej i co jest najbardziej przerażające że jest na to przyzwolenie, a
    słowa ktytyki wobec takiej postawy są odbieranie jako zamach na wolność
    osobistą. Ludzie !!! w tym kraju nigdy nie będzie normalnie. Czy w naszym
    społeczeństwie nie ma poczucia odpowiedzialności za swoje czyny?

    Czytelnik grupy nie związany z żadnym z operatorów

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-05-24 14:01:25
    Od: "Bartek" <b...@e...pl>

    Witam!
    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | rachunki i teraz kombinują jak koń pod górkę żeby tylko nie płacić za
    | połączenia wykonane za pośrednictwem NOM wynajdując różne kruczki prawne.

    Jak by niedorośli ludzie z TPSA i NOM nie zachowali się jak dzieci i
    ustalili cywilizowane warunki, to nikt by nie kombinowal, aby tych rachunków
    nie płacić. A skoro Jaśnie Państwo z dwóch operatorów pokazało jak
    kombinować, to teraz wszyscy chcą sobie trochę pokombinować. A że przy
    okazji na tym mogą zyskać. Cóż na tym polega kapitalizm i ... państwo prawa.

    Bartek D.

  • 5. Data: 2002-05-24 15:10:54
    Od: Cudny <c...@w...pl>

    Ciekawe rozumienie państwa prawa - powodzenia z takim rozumowaniem.
    Cudny

  • 6. Data: 2002-05-24 17:36:30
    Od: "netdog" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > kombinować, to teraz wszyscy chcą sobie trochę pokombinować. A że przy
    > okazji na tym mogą zyskać. Cóż na tym polega kapitalizm i ... państwo

    Moim zdaniem to takie echo przeszłości. Za komuny ten który wniósł z zakładu
    pracy (KRADŁ) to był obrotny gość. Taki był odbiór społeczny. Ten który
    kombinował, w domyśle potrafił oszukać instytucje (wtedy państwowe) był
    obrotnym, a nie złodziejem. To tej pory to pokutuje.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2002-05-24 18:59:30
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
> [...]
    > rachunki i teraz kombinują jak koń pod górkę żeby tylko nie płacić za
    > połączenia wykonane za pośrednictwem NOM

    Nie nie nie !
    Sam mam umowe z Netia na rozmowy miedzy miastowe
    Jednak wydaje mi sie ze NOM troche przegial
    przysylajac rachunek, bez unowy i bez jakichkolwiek wyjasnien ...
    Takim sposobem NOM sam sie wykonczy
    Gdybym byl NOMem to wykorzystalbym
    sytuacje zeby podebrac klientow TPSA !
    Zaproponowalbym np rozlozenie na raty lub
    jakas bonifikate pod warunkiem zawarcia umowy
    z NOM ! Czy oni kurde nie mysla !

    TB

  • 8. Data: 2002-05-24 19:02:06
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    [...]
    > Moim zdaniem to takie echo przeszłości. Za komuny ten który wniósł z
    zakładu
    > pracy (KRADŁ) to był obrotny gość. Taki był odbiór społeczny.

    I tak zostalo do dzisiaj
    Ponsdto im wiecej ktos kradnie tym jest lepszy i bardziej bezkarny !

    >Ten który
    > kombinował, w domyśle potrafił oszukać instytucje (wtedy państwowe) był
    > obrotnym, a nie złodziejem. To tej pory to pokutuje.

    Tylko kto tu kogo oszukal ?
    Wydaje mi sie ze to TPSA oszukala NOM

    TB

  • 9. Data: 2002-05-24 19:43:07
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    > Tylko kto tu kogo oszukal ?
    > Wydaje mi sie ze to TPSA oszukala NOM

    To nie takie proste. Wydaje się, że winę ponosi Ministerstwo Łączności
    (czy jak je zwał) lub nieistniejący Urząd Regulacji Telekomunikacji.
    Nakazały one TPSA wystawić faktury TEPS-ie w imieniu NOM-u, co okazało
    się niezgodne z ustawą o VAT - skwapliwie wykorzystane przez TPSA. W
    zasadzie wytworzyła się sytuacja patowa i chyba trudna do rozwiązania.
    TPSA poszła jeszcze dalej i krótko po tym zablokowała wyjścia z dawnej
    sieci PKP za niezapłacone długi, mimo, że operatorem sieci było już
    inne przedsiębiorstwo. TPSA sprytnie rozgrywa tego typu sprawy na
    swoją korzyść lub gra na zwłokę za cichą zgodą kolejnych rządów.
    Dziwię się, że nie złożyli odwołania do NSA od niedawno podanych
    wyników sondaży na temat zadowolenia klientów z usług operatorów
    telekomunikacyjnych gdzie osiągnęli najgorszy wynik.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 10. Data: 2002-05-24 19:45:09
    Od: "BARIFON" <w...@j...com>

    > Jednak wydaje mi sie ze NOM troche przegial
    > przysylajac rachunek, bez unowy i bez jakichkolwiek wyjasnien ...

    Jak to przegial? Podał Ci nr 01044 i mogłeś przez niego dzwonić. TPSA nie
    przysyłała Ci rachunków bo chciała udupić NOM. A Ty co? Zamiast pomóc NOMowi
    i zadzwonić do nich i powiedzieć fajnie jest ze macie tansze rozmowy, chce z
    wami pracować przyslijcie mi umowę to bedę wam płacił bezposrednio bo i tak
    mam taniej niz w tej zasyfiałej TPSA, bo tak ogólnie to nie wiadomo jak
    długo bedzie ta wojna między wami trwała a przeciez umozliwiając mi
    połaczenia ponosicie nakłady i należą się Wam jakieś pieniądze!!!
    A ty czekasz nie płacisz cieszycz się ze 2 się bije a ty ten trzeci
    korzystasz i teraz jesteś zdziwiony ze trzeba zapłacić.
    Ciesz się że przez kilka miesiecy dzwoniłes za darmo i NOM nie liczy żadnych
    odsetek za zwłokę. W TPSA za jeden dzień spóźnienia w zapłacie rachunku już
    masz odsetki karne.
    Przysraj TPSA i zapłać pieniądze NOMowi. I korzystaj z ich usług jeżeli są
    tańsze. A nie kombinuj jak tu nie zapłacić wcale.
    sławek
    office-at-solid.com.pl