eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ? › Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
  • Data: 2002-05-24 21:35:06
    Temat: Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Od: "Bartek" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BARIFON" <w...@j...com> napisał w
    wiadomości news:acm548$eun$1@news.tpi.pl...

    | Ciesz się że przez kilka miesiecy dzwoniłes za darmo i NOM nie liczy
    żadnych
    | odsetek za zwłokę. W TPSA za jeden dzień spóźnienia w zapłacie rachunku
    już
    | masz odsetki karne.

    Niby od kiedy liczone odsetki miałby się wziąć, jak nie wystawił nikt
    faktury z terminem płatności?
    Pomijając, ze do wystawienia faktury są potrzebne dane od nabywcy. Póki co
    te faktury (nie kwestionując ich wysokości) są wystawiane z jednoczesnym
    łamaniem prawa przez TPSA, które rozpowszechnia dane osobowe swoich klientów
    bez ich pisemnej zgody.

    | Przysraj TPSA i zapłać pieniądze NOMowi.

    To NOM powinien przysrać TPSA w sądzie, ale sądy działają jak działają, wiec
    postanowił NOM iść na skróty i swoje pieniądze odzyskiwac bezpośrednio od
    klientów TPSA. Tylko że może się przejachać przy pierwszym procesie
    niezadowolonego klienta ... Poprzedni regulamin NOM mówił wyrażnie o
    fakturach wystawianych przez loklanego dostawce telekomuniakcyjnego ...

    Bartek D.