    Date: Fri, 20 Aug 2010 08:30:51 +0200
    From: Tapatik <t...@b...spamu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    <ug7hn5fzfodk$.65t6iebdhir7$.dlg@40tude.net> <op.vhb3yby7l60ql1@unk>
    <ll71kqkmvral.9x2elxsf389g$.dlg@40tude.net>
    <4c6cfbac$0$22795$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...net>

    Użytkownik Henry(k) napisał:

    > Podpisem cyfrowym, okazując dowód, albo jak tam komu pasuje.

    Nie bardzo wiem jak można podpisem cyfrowym się zidentyfikować.
    Tak samo jak nie wiem jak mogę okazać dowód osobisty adminowi, który
    siedzi na drugim krańcu Polski. Co więcej połącz moje imię i nazwisko z
    jakimś tam użytkownikiem, skoro serwis nie wymagał wpisania takich danych.

    > Myślałem że linux choć udaje bezpieczny system :-)

    Myślę, że porównywanie zmiany hasła w systemie operacyjnym w komputerze
    stojącym u mnie na biurku to jednak inna bajka niż zmiana hasła na
    komputerze stojącym "gdzieś w świecie".

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik