  • Data: 2010-08-20 07:15:05
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 08:30:51 +0200, Tapatik napisał(a):

    > Nie bardzo wiem jak można podpisem cyfrowym się zidentyfikować.
    > Tak samo jak nie wiem jak mogę okazać dowód osobisty adminowi, który
    > siedzi na drugim krańcu Polski. Co więcej połącz moje imię i nazwisko z
    > jakimś tam użytkownikiem, skoro serwis nie wymagał wpisania takich danych.

    Niestety to jest problem - adminem serwisu internetowego może zostać każdy
    bez odpowiedniej wiedzy.

    Uczyć Cię nie będę bo sam nie jestem specjalistą - ja tylko z tego
    korzystam (w pracy nigdzie nie ma znaczenia mój e-mail - a pracuję non-stop
    poza biurem i setki km od adminów).
    Podpowiem tylko że nie ma zakazu podawania swojego imienia i nazwiska - nie
    wolno ich tylko trzymać bez rejestracji w giodo.

    Pozdrawiam,
    Henry