  • Data: 2010-08-20 06:19:31
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: Tapatik <t...@b...spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Henry(k) napisał:

    > Problem spamu zasypującego skrzynkę często jest rozwiązywany założeniem
    > nowej. Chodziło mi o to że zmiana e-maila co jakiś czas jest "standardem"
    > bo taka zmiana nie jest żadnym problemem (stało się zwyczajem że jak chcesz
    > do kogoś coś wysłać to pytasz o aktualny e-mail i z góry zakładasz że stary
    > może już być nieaktualny).

    Niby jak mam się zapytać, skoro znam tylko adres mailowy?

    Przykład:
    Mam stronę internetową.
    Na tej stronie zamieszczam co jakiś czas ciekawe informacje.
    Mam newsletter, dzięki któremu informuję ludzi o nowościach, więc ludzie
    sami dobrowolnie zapisują się na ten newsletter.
    Nie mam innego kontaktu z tymi ludźmi, poza adresami pocztowymi
    zostawionymi w bazie newslettera.
    Nawet nie wiem kim są.

    --
    Pozdrawiam,