  • Data: 2010-08-19 13:55:17
    Temat: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-08-2010 o 14:01:58 Tapatik <t...@b...spamu> napisał(a):

    > To znaczy, że na współdzielonym hostingu nie można prowadzić strony
    > pozwalającej na wpisywanie danych?
    > Możesz ten temat rozwinąć, bo mnie niedługo zacznie dotyczyć, a nawet
    > nie wiedziałem, że mogę mieć z tym jakiś problem.

    Szczegółów nie pamiętam bo się interesowałem tym tematem jakieś dwa lata
    temu,
    ale chodziło o spełnienie (czy raczej niespełnienie) wymagań
    rozporządzenia wykonawczego do u.o.d.o.
    na poziomie wysokim:
    1024&min=1

    Przy czym mogło mi tak wyjść nie dlatego, że na hostingu współdzielonym
    się nie da
    spełnić tych wymagań, ale dlatego że hostingi które "odpytałem"
    prezentowały żenujący
    poziom wiedzy/świadomości na ten temat.

    Jednakże może coś jest na rzeczy, bo z jakichś powodów np. tu:
    http://www.megiteam.pl/ (jestem klientem, ale nic mi nie płacą za tego
    linka :))
    ochronę danych osobowych oferują tylko dla VPSów:
    http://www.megiteam.pl/ochrona-danych-osobowych
    Ale że chwilowo temat mnie nie dotyczy/nie interesuje więc nie wnikam jak
    to naprawdę jest - gdy coś ustalisz możesz się dopisać w tym wątku.

    --
    Tomek