  • Data: 2018-08-24 23:43:40
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 08:26:01 +0200, Jacek napisał(a):
    > Jest prostytucja, jest kur*stwo, ale jest też lobbing, troska o
    > środowisko oraz o bezpieczeństwo. Problem z tym, że teraz słowa
    > zmieniają znaczenie i większość ludzi nawet tego nie zauważa.
    > No i wiele zależy od tego, kto mówi. Jak "zwykły" człowiek łże, to łże,
    > jak polityk łże, to "mija się z prawdą" albo mówi prawdę "nie do końca".
    > Przykład drobny:
    > chciałem kupić masło (takie z mleka) i kupiłem to:
    > https://losickie.pl/Ose%C5%82ka-ekstra-miks-300g/
    > bo się dobrze nie przyjrzałem drobnym napisom.

    Drobnym ?
    A widzisz tam gdzies duzy napis Masło ?
    Nie widzisz ? A widzisz :-)

    Akurat Unii zawdzieczamy to, to "masło" moze sie nazywac tylko masło.

    Wczesnie to trzeba se bylo dlugo wpatrywac.

    > Przykład gruby:
    > dekarbonizacja - dla jednych eliminacja węgla z gospodarki mająca na
    > celu tak zwaną ochronę środowiska.
    > Dla innych zgrabna etykieta przyklejona na politykę wykończenia polskiej
    > energetyki i górnictwa po to, abyśmy za 20 lat kupowali energię od
    > jednych sąsiadów a węgiel od drugich.

    Co by nie mowic - to nasz wegiel sie predzej czy pozniej skonczy.
    I co wtedy ?

    A klimat ... ja tam nie wiem, ale to lato wyjatkowo upalne.
    I nie tylko o komfort tu chodzi, ale np susze ...

    J.