  • Data: 2018-08-25 07:47:05
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    v...@4...net

    > Zawdzięczamy również, że nie ma już _soku_ z czarnej porzeczki i wiśni

    No, to tylko świadczy, że jesteś młody i innych przykładów nie znasz.
    W czasach PRL-u po strajkach Solidarności i embargach naszych obecnych
    "sojuszników" gdy brakowało ziarna kakaowego na etykiecie był wielki
    napis "wyrób czekoladopodobny", z czego tak naśmiewali się
    prodemokratyczni idioci.
    Niepotrzebna była Unia, wystarczyła zwykła uczciwość.

    Obecnie można kupić parówki bez zawartości mięsa i jakoś nikt tego nie
    nazywa wyrobem parówkowopodobnym.

    P.S. Ciekawostka taka: Wyrób czekoladopodobny korektor mi łyknął a
    parówkowopodobny (oraz parówkopodobny) już nie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: