eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej? › Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
  • Data: 2023-12-13 09:52:36
    Temat: Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nic nie musi przycichac bo to nie ma znaczenia. Braun jest obiektywnie
    > nikim. To jest takie panoptikum, kuriozum, które wyłącznie istnieje z
    > powodu tego typu sytuacji. Nikt się za niego nie będzie ciąć. Nie
    > przyciągnie on żadnych istotnych wyborczo tłumów.

    Nie do końca jest tak jak piszesz. Braun już się przyzwyczaił, że mają
    go za odklejeńca i wariata, więc się tak zachowuje, a on jest po prostu
    konsekwentny w tym co robi i na kompromisy nie idzie.
    Jak wypuścił "Plusy dodatnie, plusy ujemne" czy "Towarzysz Generał" to
    też próbowali niektórzy z niego wariata zrobić.
    A tu na przykład taki film, na dwa tygodnie przed akcją z gaśnicą.
    https://www.youtube.com/watch?v=l3CGJSWN_NQ
    Można się wqrwić.

    > Pis wykorzystuje sytuacje trąbiąc i udając jak to bardzo są oburzeni
    > antysemityzmem Brauna. Nie głosując "za" postawia się w kontrze do
    > takiej retoryki. Z drugiej strony zawsze kłamali i udawali, a ich
    > elektorat jest na to dość odporny. Pewnie też upłynie trochę czasu zanim
    > będzie to głosowane.

    PiS zagłosuje tak jak Kaczyński nakaże. A co nakaże, to nie wiem.

    > Konfa ma w sumie większy problem bo Bosaki i Menzeny pretendują do ról
    > poważnych polityków. Już w tej chwili zbierają opierdol, ze się za mało
    > negatywnie o Braunie wyrazili. Jesli im to poważanie niepotrzebne, to
    > spoko, ale wygląda, żesami uważają inaczej.

    Poważni to oni przestali być jak na listy wyborcze powciągali braci i żony.