eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej? › Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
  • Data: 2023-12-14 01:06:25
    Temat: Re: Czy to co zrobił Braun to "desakracja" choinki czy naszczanie na Hostię w Czasie Mszy Świętej?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-13, nadir <n...@h...org> wrote:

    > Nie do końca jest tak jak piszesz. Braun już się przyzwyczaił, że mają
    > go za odklejeńca i wariata, więc się tak zachowuje, a on jest po prostu
    > konsekwentny w tym co robi i na kompromisy nie idzie.

    Braun jest bezkompromisowy, ale czy jest konsekwentny? To przeciez nie
    pierwsza jego kadnecja i nie pierwszy chanukowy "ołtarzyk". Natomiast,
    że go mają za wariata i co z tym Braun robi to już w sumie rzecz wtórna.
    Jakby go nie obrócić jest to pewne kuriozum i Braun w takim trybie
    działa. Na szczeście w porównaniu z innymi szkodnikami z problemami jak
    kaczyński, Braun tylko tyle może zrobić, że od czasu do czasu staje się
    medialną sensacją.

    > Jak wypuścił "Plusy dodatnie, plusy ujemne" czy "Towarzysz Generał" to
    > też próbowali niektórzy z niego wariata zrobić.

    To jest normalny efekt reputacji, którą ktos sobie wyramia wybrykami jak
    ten z gasnica.

    > A tu na przykład taki film, na dwa tygodnie przed akcją z gaśnicą.
    > https://www.youtube.com/watch?v=l3CGJSWN_NQ
    > Można się wqrwić.

    Myślę, że trzeba by znac dokładnie wszystkie okoliczności, bo nawet z
    tego materiału wynika, że raz, mozna się było oprzec na opini BAS, dwa,
    że był jakiś tryb, gdzie uwagi o niedostepności materiałów można było
    zgłaszac dużo wczesniej niż dzień przed pracami komisji.

    > Poważni to oni przestali być jak na listy wyborcze powciągali braci i żony.

    No to tak z zewnątrz, ale zdecydowanie mają parcie na to, żeby ich
    zacząć traktować poważnie.

    --
    Marcin