    From: "Neko" <n...@z...pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Tue, 11 Jun 2002 11:14:09 +0200

    Użytkownik "Lharkon" <l...@p...onet.pl> napisał

    > Moze ci gliniarze byli pelni agresji, tego nie wiem, nie moge sie
    > wypowiadac, ale jak ty, palac przykladowo papierosa na balkonie, zabijesz
    > jakiegos czlego przez przypadkowe zrzucenie popielniczki, oznaczalo bedzie
    > od razu ze dzialalas z pelna agresja? Rozroznienie tej granicy jest bardzo
    > trudne.

    Nie uwazasz, ze spadajaca popielniczka to _troche inna_ kategoria niz
    wsciekle pałujący, uzbrojeni gliniarze (w m.in. w palki (tonfy), w bron
    krotka,
    byc moze w bron dluga, w gaz paralizujacy, w nadajniki, w kajdanki)
    mogacy w kazdej chwili wezwac wsparcie ?

    Jaka jest roznica pomiedzy popielniczka a policjantem ? :)

    Neko