  • Data: 2012-03-14 10:42:13
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    news:jjn8up$iol$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > No to Cię zaskoczę. Od lat uwazam polskie uczelnie za wylegarnie idiotow.
    > Gospodarka rzadza ludzie po studiach, i to jest najlepsze swiadectwo
    > glupoty.
    > Sam zreszta tak twierdzisz.

    No to teraz ja cie zaskoczę. Masz rację. Tak dokładnie jest! Jestem zdania
    że ZAWSZE jeśli dasz się komuś kontrolować, to cie wydyma, nieważne jak
    mądry by nie był. Inna sprawa, że nie bardzo widzę alternatywę. Bo system
    obecny jest zły, a zaproponowanie innego wielu nie mieści się w głowie...

    Pozdro!

    M.