  • Data: 2012-03-14 11:07:18
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4f5f2941$1@news.home.net.pl...

    > Jak ślepego jeźdźca zapytali, czy wystartuje w Wielkiej Pardubickiej -
    > też nie widział przeszkód.

    > ROTFL
    >
    > Ty na prawdę jesteś aż tak głupi?

    Kultura jest za darmo, a dla niektórych nawet to jest za drogo.

    > Wyobrażasz sobie, że 6 letni dzieciak z biedoty, bez żadnego
    > wykształcenia, z sierocińca, mógł stać się bogaty, gdyby tylko o tym
    > zadecydował??

    A teraz? Odpowiadam: jest nielegalnym, aby 6-latek pracował. Więc ma
    zdecydowanie mniejsze szanse obecnie :) Skrajna odpowiedź na skrajne
    pytanie.

    > Bzdura.

    Przeczytałeś w końcu ten artukuł na wiki? Przeczytaj czym jest kapitalizm!

    > Nie, nie wierzę. Za to ty najwyraźniej wierzysz, że każdy ma równe
    > szanse na starcie. Co jest oczywistą brednią.

    Nie wierzę, tylko akceptuję nierówności. Nie jestem komunistą.

    > A skąd zdobędziesz jedzenie, jak jest więcej ludzi jak miejsc pracy i
    > akurat ciebie nikt nie zechce zatrudnić?

    "Miejsce pracy" :))) A teraz jak jest? Wymyślasz sytuację, które nigdy i
    nigdzie nie miały miejsca - na pewno nie w kapitaliźmie :)))) Ty nie masz
    pojęcia co to jest!

    > Nic nie rozumiesz - to jest od dawna jasne.

    To ty maskujesz niewiedzę obrażaniem mnie.

    > A teraz UDOWODNIJ że byłoby lepiej bez żadnych regulacji prawnych
    > dotyczących praw pracownika.

    A niby to czemu? Ty nic nie udowodniłeś, poza pisaniem "brednie" :)))))

    Brak praw pracownika -> mniejsze koszty dla pracodawcy | tańsze stworzenie i
    prowadzenie własnej DG | większa konkurencja na rynku pracowników prowadzi
    do lepszej jakości | więcej miejsc pracy -> tańsza / wydajniejsza
    produkcja -> niższe ceny -> pracownik / konsument może kupić więcej /
    lepszej jakości za mniej.

    Jak napszesz "brednie" to przegrałeś :)

    > Swój już dawno zaakceptowałeś.

    No już dobrze, dobrze :)