  • 21. Data: 2010-01-20 14:45:41
    Temat: Re: Czy takie działanie spółdzielni mieszkaniowej jest legalne?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 20 Jan 2010 12:48:49 -0000, Przemek Lipski napisał(a):

    > Wystarczy wieksza
    > donica i zabetonowana w niej metalowa rurka. Widzialem własnie taki patent w
    > Niemczech.
    > Nikt sie nie ma prawa przyczepic.

    W castoramach są za ~40 zł solidne stojaki drewniane do karmników. Tak na
    oko można by coś z tego popróbować też ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 22. Data: 2010-01-21 15:35:00
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Wystapic jako czlonek na zebraniu spoldzielni, zebrac kworum
    > i wiekszosc a nastepnie przeglosowac uchylenie tego zakazu.
    > W razie potrzeby przeglosowac odwolania prezesa. Wbrew
    > pozorom to nie jest trudne z wyjatkiem jednego szczegolu:
    > zmobilizowania do jednolitego glosowania bezpostaciowej
    > magmy spolecznej.
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    Tydyrydy...poczytaj troche zanim zabierzesz glos.

    pzdr.
    tez Jacek

  • 23. Data: 2010-01-21 19:37:09
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jacek napisal:
    > Tydyrydy...poczytaj troche zanim zabierzesz glos.

    Gratuluje 'merytorycznego' zabrania glosu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 24. Data: 2010-01-21 21:56:29
    Temat: Re: Czy takie dziaĹ?anie spĂłĹ?dzielni mieszkaniowej jest legalne?
    Od: "fashioncorner" <s...@s...fashioncorner.pl>

    > Gratuluje 'merytorycznego' zabrania glosu.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    zebrac kworum...W razie potrzeby przeglosowac odwolania prezesa.

    Wobec tej wypowiedzi glos był jak najbardziej merytoryczny ;-)
    Uwazasz, ze odwolanie prezesa na Walnym to takie hop-siup?

    pzdr.

  • 25. Data: 2010-01-21 22:31:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    fashioncorner napisal:
    > zebrac kworum...W razie potrzeby przeglosowac odwolania prezesa.

    Czytamy ze zrozumieniem (co jak widac z trudem przychodzi):

    > Wystapic jako czlonek na zebraniu spoldzielni, zebrac kworum
    > i wiekszosc a nastepnie przeglosowac uchylenie tego zakazu.

    O odwolywaniu prezesa bylo 'w razie potrzeby'.
    Oczywiscie, ze tego na kolanie i poczekaniu sie nie zrobi.
    Ale z reguly na biurwe przyssana do niezle platnego stolka
    niezle dziala juz taki wstepny zimny prysznic sygnalizujacy
    kwestie odwolania. W koncu jest to TYLKO wynajety urzednik.
    Nie wladca absolutny.

    > Wobec tej wypowiedzi glos był jak najbardziej merytoryczny ;-)

    Nie byl. Manipulacja byl.

    > Uwazasz, ze odwolanie prezesa na Walnym to takie hop-siup?

    A gdzie to napisalem? Kolejny, ktory ma problemy z rozumieniem tekstu?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 26. Data: 2010-01-22 09:29:01
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    > Nie byl. Manipulacja byl.

    > A gdzie to napisalem? Kolejny, ktory ma problemy z rozumieniem tekstu?

    A tutaj: zebrac kworum...W razie potrzeby przeglosowac odwolania prezesa.

    Co to znaczy zebrac quorum? Jak widzisz kwestie odwolania?
    Przeciez to cala skomplikowana procedura w przypadku jesli ma
    poparcie Rady Nadzorczej. Na dodatek wcale nie skazana z gory na powodzenie.

  • 27. Data: 2010-01-22 11:21:53
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-01-22 10:29, Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > Przeciez to cala skomplikowana procedura w przypadku jesli ma
    > poparcie Rady Nadzorczej. Na dodatek wcale nie skazana z gory na powodzenie.

    Procedura nie jest taka bardzo skomplikowana.
    Widzę tylko dwa problemy:
    1. Jest to diabelnie trudne do przepchnięcia w dużej spółdzielni
    (sprytny prezes często potrafi to uniemożliwić).
    2. Czy aby ten jego następca nie będzie gorszy ? (w przypadku mojej
    spółdzielni tak niestety się stało wywaliliśmy jednego za błędy
    popełnione w trakcie budowaniu bloków a następny okazał się dnem
    totalnym).
    Trzeci jest "zawodowym" prezesem spółdzielni mieszkaniowych i
    jest pilnowany przez radę nadzorczą (ale spółdzielnia już nic
    nie buduje więc i problemów nie ma).