  • 1. Data: 2010-01-20 08:59:59
    Temat: rzecz o zwracaniu towaru
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    czy rzeczywiście sklep ma rację, jeśli określi że towaru nie można oddać?
    Chodzi tu o zakup materiałów 'budowlanych' typu kafelki: 'bo my to
    sprowadzamy na zamówienie i wtedy nie ma zwrotów i jest to napisane...'. Czy
    nie mogę rzeczywiście odstąpić od umowy (zakupu, na który było zamówienie) -
    czyli może sklep nie przyjąć zwrotu?

  • 2. Data: 2010-01-20 09:00:35
    Temat: Re: rzecz o zwracaniu towaru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    yapann pisze:
> [...]
    > napisane...'. Czy nie mogę rzeczywiście odstąpić od umowy (zakupu, na
    > który było zamówienie) - czyli może sklep nie przyjąć zwrotu?

    Jaki sklep? Internetowy? Stacjonarny?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-01-20 09:11:12
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > Jaki sklep? Internetowy? Stacjonarny?

    stacjonarny

  • 4. Data: 2010-01-20 09:11:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    yapann pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > stacjonarny

    Bez zgody sklepu nie możesz zwrócić nigdy (z wyjątkiem reklamacji).

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-01-20 09:14:44
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    > Bez zgody sklepu nie możesz zwrócić nigdy (z wyjątkiem reklamacji).

    bu
    a tyle razy słyszałam/czytałam, że każdy towar można oddać bez podania
    przyczyny ..

  • 6. Data: 2010-01-20 09:16:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    yapann pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > bu
    > a tyle razy słyszałam/czytałam, że każdy towar można oddać bez podania
    > przyczyny ..

    W potwora z Loch Ness też wierzysz?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-01-20 09:19:45
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-20 10:14, yapann pisze:

    > bu
    > a tyle razy słyszałam/czytałam, że każdy towar można oddać bez podania
    > przyczyny ..

    Zazwyczaj w sklepie internetowym w ciągu 10 dni, a i to nie zawsze. W
    takim przypadku jak opisujesz akurat nawet taki sklep nie ma obowiązku
    przyjąć zwrotu.

    --
    spp

  • 8. Data: 2010-01-20 09:20:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 10:11:23 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Bez zgody sklepu nie możesz zwrócić nigdy (z wyjątkiem reklamacji).

    W internetowym też nie ("bo my to
    sprowadzamy na zamówienie" - a towarów na specjalne zamówienie zwracać nie
    można).

    --
    best regards,
    scream

  • 9. Data: 2010-01-20 10:02:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-01-2010 10:14, yapann pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > bu
    > a tyle razy słyszałam/czytałam, że każdy towar można oddać bez podania
    > przyczyny ..

    A od kogo słyszałaś? Gdzie przeczytałaś?

    Na tej liście wielokrotnie wyjaśniano, że kiedy kupujesz w
    "stacjonarnym" sklepie nie masz prawa do zwrotu pełnowartościowego
    towaru zgodnego z umową. Temat pojawia się regularni i regularnie
    pojawiają się łopatologiczne wyjaśnienia.
    Jak widać, jeszcze zbyt rzadko.

    Jeżeli sklep przyjmuje zwroty, to jest tylko i wyłącznie dobra wola
    przedsiębiorcy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2010-01-20 20:11:58
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    >
    > bu
    > a tyle razy słyszałam/czytałam, że każdy towar można oddać bez podania
    > przyczyny ..

    Doczytaj, ze nie dotyczy Polski...