eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ? › Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    From: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy program freeware mozna wykorzystac w pracy inzynierskiej ?
    Date: Tue, 2 Nov 2004 20:02:04 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@staticline625.toya.net.pl

    "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl> wrote in message
    news:cm85cr$8kj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Czy oprogramowanie rozpowszechniane na zasadach freeware moge wykorzystac
    > pisanej pracy inzynierskiej ? Nie chodzi mi o skopiowanie czegos, lecz
    > konkretnie o uzycie komponentow freeware w pisanym programie w Delphi. Czy
    > moze potrzebuje uzyskac zgode czy bez zgdy moge korzystac ?
    > Pozdrawiam

    Oczywiście zalezy to przede wszystkim od warunków licencji. Nie będzie tam
    prawdopodobnie osobna pozycja pt. "Praca inzynierska", ale może znajdziesz
    coś pod co możesz podciągnąć. Na pewno istotne jest, by program, który
    powstał w wyniku pracy inzynierskiej i następnie znajdzie się np. w
    sprzedazy komercyjnej lub będzie odstapione na jakichś zasadach przestrzegał
    zasady licencjonowania wszystkich komponentów, w tym tych free. Może być na
    przykład wymagane by wymienić w stopce autora, lub wysłac mu widokówkę.

    Vizvary