  • Data: 2003-10-07 14:04:41
    Temat: Re: Czy pracodawca może?
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik diodka napisał, Dnia 03-10-07 09:31:

    > wlasnie mniej wiecej o to mi chodzilo... musi byc 1 dzien wolny w tygodniu
    > od pracy
    > w praktyce jak firma jest normalna to robi 5 dni pracy i z czego 4 dni maja
    > np czas pracy 8 godzin 15 min.

    Skup się, tydzień ma 7 dni, w Pl obowiązuje 40 godzinny tydzień pracy, z
    Twojej wypowiedzi wynika, że 49 <- 8h15' x 4 + 8

    > Jak firma probuje znalezc tansze koszta w postaci nieplacenia za nadgodziny
    > to robi taki numer ze skraca dzien pracy i naciaga to do sobot.

    Spróbuj napisać to inaczej, bo nie zrozumiałem.

    > Wazne jest zeby byl zachowany 1 dzien wolnego.

    2

    A ze aqrat wypadnie on

    one

    --
    Zbyszek Tuźnik zb_tuznik poczta onet pl gg 5900155
    <"od czasu do czasu trzeba zmienić strony w dyskusji, bo inaczej się