  • Data: 2003-10-07 07:31:16
    Temat: Re: Czy pracodawca może?
    Od: "diodka" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >JASNEEEE ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nie drzyj nikt ci nic nie zrobil zebys tak krzyczal (netykieta czlowieku)

    > Użytkownik "Hayan" <h...@p...onet.pl> napisał
    > to nie jest tak do konca pracownik musi miec przerwe po pieciu dniach i
    > niekoniecznie to musi byc weekend ....wiec moze pracowac i wszystkie
    soboty
    > a le za to musi miec dzien wolny na tygodniu ..

    wlasnie mniej wiecej o to mi chodzilo... musi byc 1 dzien wolny w tygodniu
    od pracy
    w praktyce jak firma jest normalna to robi 5 dni pracy i z czego 4 dni maja
    np czas pracy 8 godzin 15 min.
    Jak firma probuje znalezc tansze koszta w postaci nieplacenia za nadgodziny
    to robi taki numer ze skraca dzien pracy i naciaga to do sobot.
    Wazne jest zeby byl zachowany 1 dzien wolnego. A ze aqrat wypadnie on w
    poniedzialek srode czy czwartek to juz kwestia umowna. :)

    d.