eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii? › Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych) sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy policja powinna odpowiadać za funkcjonariuszy (zabójczych)
    sadystów jak KRK za księży pedofilii?
    Date: Thu, 03 Jan 2019 03:11:17 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie jestem jasnowidzem i nie wiem, o czym tu ktoś pisze. I przypominam,
    > że jak dotąd nikt nie dowiódł tego tuszowania i tolerowania, chyba, że
    > widziałeś gdzieś prawomocny wyrok.

    No wiec _wyroków_ niby nie ma. Niby przekona to tych co za jakiś czas
    będą protestować pod kolejnym komisariatem "wierząc inaczej" w ustalenia
    policji i prokuratury? Prawdziwe wypadki w pracy policyjne muszą
    się czasem "statystycznie" trafić. To co policja i policjanci chcą
    wcisnąć jako wypadki też, w normalnym kraju wyraźnie rzadziej.
    To jak bardzo długo kaci Stachowiaka pozostawali "niewinnymi
    policjantami" w sprawie zdarzeń na komisariacie jak dla mnie świadczy
    albo o niekompetencji albo o tuszowaniu. Ty wolisz systemową
    niekompetencje od tuszowania być może zaledwie na poziomie (jednego)
    komisariatu? Ja aż tak źle policji nie życzę ale może być jak chcesz.

    To jakie zarzuty potwierdziły sądy wyrokami to jedno. To co sądzę
    ludzie to już zupełnie co innego. Standardy dowodowe w sądzie opinii publicznej
    działają na niekorzyść policji. Mnie ciekawi _kiedy to znowu_ wyjdzie.

    > System zawsze działa w dobrej wierze. Co najwyżej f-sze mogą w złej i od
    > tego bedzie ewentualnie zależał regres.

    Czyli "per analogia" KRK (dowodnie to w innych krajach) w dobrej wierze
    krył księży pedofilii? :-)

    Do kurwy nędzy nie każdy system działa w dobrej wierze.
    To że się to poważniej rozważa już świadczy źle o systemie.

    --
    A. Filip