eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy orędzia podlegają sprostowaniom w trybie wyborczym? [Orędzie v. Orędzie] › Re: Czy orędzia podlegają sprostowaniom w trybie wyborczym? [Orędzie v. Orędzie]
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy orędzia podlegają sprostowaniom w trybie wyborczym? [Orędzie v.
    Orędzie]
    Date: Sun, 17 Sep 2023 10:20:27 +0200

    W dniu 17.09.2023 o 03:00, Animka pisze:

    > To dlaczego ten przestępca z MSZ próbował odebrać sobie zycie? On jest
    > juz skończony. Zbeszcześcił swój kraj. Teraz powinien zostać wysłany na
    > ciężkie roboty do tych wszystkich krajów, skąd pościągał całą zgraję.

    Czemu znowu kraj? Przestępca, jak przestępca. Raczej zbezcześcił
    ewentualnie osoby, które mianowały go przedstawicielem tego kraju i
    potem nie potrafiły ogarnąć konieczności panowania nad tym.

    Sprawa ma zresztą w mojej ocenie szerszy wymiar. Czy taki konsul
    otrzymujący rzekomo bezprawne polecenie nie powinien powiadomić organów
    ścigania? Nie wiem, od kiedy to trwało, tym nie mniej co najmniej dwa
    lata. Jakby dwa lata temu pierwszy konsul, który dostał rzekomo
    bezprawne polecenie po prostu go nie wykonał, tylko powiadomił organa
    ścigania, to by żadnej afery nie było. I dla mnie to jest o wiele
    poważniejszy problem. No chyba, że te polecenia nie były wcale
    bezprawne, a nabrały bezprawności w obliczu pobierania dodatkowych
    wynagrodzeń, a o tym dany Konsul nie wiedział.

    Dziennikarze tak o tym piszą, że trudno powiedzieć, o co dokładnie
    chodziło. Czy były to firmy, które za opłatą kreowały po prostu taką
    sytuację, że zgodnie z polskim prawem należały się te wizy?
    --
    (~) Robert Tomasik