  • 1. Data: 2007-11-10 15:02:54
    Temat: Re: Czy nie wstyd wam panowie prawnicy ?
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    MT pisze:
    > (...) Ziobro i Kryze

    A co taka mała próbka?

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.
    Prokurwatura Krajowa www.prokurwatura.pl
    Sala chwały: www.prokurwatura.pl/sala-chwaly
    Indeks stron zakazanych: www.prokurwatura.pl/indeks-stron-zakazanych

  • 2. Data: 2007-11-10 15:51:37
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    MT pisze:
    > A co mialem napisac ze Pedryl nominowal Morderce na prokuratora?

    Szanowny pan mnie chyba nie zrozumiał.

  • 3. Data: 2007-11-10 18:01:25
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    >A co mialem napisac ze Pedryl nominowal Morderce na prokuratora ?

    A który to pedryl? Bo kumpel szuka:)

  • 4. Data: 2007-11-10 19:19:41
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> writes:

    > A co taka mała próbka?

    Mała i w dodatku nielosowa.

  • 5. Data: 2007-11-10 20:20:41
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Piotr Dembiński pisze:
    > Mała i w dodatku nielosowa.

    Może mam wygórowane wymagania, ale aż się ciśnie masa nazwisk, by je
    dołączyć do w/w doborowego towarzystwa...

  • 6. Data: 2007-11-10 21:12:51
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    MT pisze:
    > dwaj zasluzyli na Honory !!!

    Ależ oczywiście. Pojawienie się obu panów w życiu publicznym uczcijmy
    minutą ciszy.

  • 7. Data: 2007-11-10 21:19:36
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    MT pisze:
    > A co mialem napisac ze Pedryl nominowal Morderce na prokuratora ?

    Albo się ponownie nie rozumiemy albo pomyliłeś synka z tatusiem (pfu!).

  • 8. Data: 2007-11-11 06:52:14
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Jako jedyny sie odwazylem pewni8e pol polski sra w gacie ze starchu ze te
    > 2 szmaty beda szukaly kozla ofiarnego bo tylko na tyle ich stac!

    Tylko kto się takim popaprańcem jak ty przejmuje?? No kto?

    --
    Pzdr
    Leszek