  • 1. Data: 2007-11-10 14:17:07
    Temat: [pyt] Staz z Urzedu Pracy
    Od: "Łukasz" <...@...e>

    Witam.

    Moja dziewczyna rozpoczela staz w kwiaciarni nadany przez Urzad Pracy. Jakie
    prawa i obowiazki ma stazysta? Jaka ustawa reguluje ta kwestie?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-10 16:13:36
    Temat: Re: [pyt] Staz z Urzedu Pracy
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <...@...e> napisał

    > Jaka ustawa reguluje ta kwestie?

    Ja przez to już przeszedłem, pytaj konkretnie to odpowiem. A co do przepisów
    prawa to poczytaj Ustawę o promocji zatrudnienia.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 3. Data: 2007-11-11 16:01:16
    Od: "Łukasz" <...@...e>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > Ja przez to już przeszedłem, pytaj konkretnie to odpowiem. A co do
    > przepisów prawa to poczytaj Ustawę o promocji zatrudnienia.

    Ile godzin tygodniowo trzeba przepracowac? Czy weekendu sa wolne od pracy?

  • 4. Data: 2007-11-11 18:11:17
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <...@...e> napisał

    > Ile godzin tygodniowo trzeba przepracowac? Czy weekendu sa wolne od pracy?

    Obowiązuje 40h tydzień pracy (chyba, że praca jakaś szczególna - coś mi
    świta że było o tym w ww Ustawie). Czyli od poniedziałku do piątku po 8h

    Możliwy jest też inny rozkład, ale to już konkretnie zależy od pracodawcy -
    możesz pracować przez 4 dni po 10h i mieć 5 dzień wolny, możesz w tygodniu
    mieć dzień wilny a w sobote/niedziele iść.

    Tylko wydaje mi się (podkreślam - wydaje mi się), że wtedy i ty i pracodawca
    musicie sięna to zgadzać.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-11-12 04:42:33
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    fatrix pisze:
    > Obowiązuje 40h tydzień pracy (chyba, że praca jakaś szczególna - coś mi
    > świta że było o tym w ww Ustawie). Czyli od poniedziałku do piątku po 8h

    dlaczego od poniedziałku do piątku?

    KG

  • 6. Data: 2007-11-12 15:23:53
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał

    > dlaczego od poniedziałku do piątku?

    No fakt, jakoś się zasugerowałem sobą, ale chyba nie ma w przepisach
    sztywno. Sorki

    Pozdrawiam
    fatrix