  • Data: 2013-10-28 20:40:42
    Temat: Re: Czy należy się odszkodowanie
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawą opowieść usłyszałem dzisiaj od znajomego. Jako że to historia z co
    > najmniej trzeciej ręki, to potraktujmy to jako akademickie rozważanie, bo
    > i tak nie jestem w stanie dodać więcej szczegółów.
    >
    > Szedł sobie ulicą pan Jan. Pan Jan jest osobą bezrobotną i co więcej, w
    > związku ze spóźnieniem się do odhaczenia w UP, Pan Jan nie ma ważnego
    > ubezpieczenia (można by powiedzieć, że w tym momencie zaczyna się nasza
    > groza (tutaj przydałaby się odpowiednia ścieżka dźwiękowa)).
    > Pan Jan zauważył, że rozwiązał mu się but, podszedł do pobliskiej wnęki, w
> [...]

    Należy mu się ubezpieczenie na podstawie odpowiedniiej ustawy, o czym mało
    kto wie, a dopominanie się tego jest kłopotliwe.
    Praktycznie każdemu obywatelowi Polski należy się.
    Należy szukać w paragrafah ustawy o opiece społecznej itp. ale nie tylko.
    Np wystarczy być mieszkać z członkiem rodziny ubezpieczonym, a jak
    prowadzi samodzielne to też, ale paragraf inny.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)