  • Data: 2013-10-29 07:17:07
    Temat: Re: Czy należy się odszkodowanie
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > codziennie sie rozglądam

    Pierwsze z brzegu drzwi, które wiem jak się otwierają,
    to drzwi na klatki schodowe w budynkach, gdzie mieszkają
    moi rodzice czy znajomi - i wszystkie otwierają się do środka.
    W nowszych obowiązuje zasada
    otwierania w kierunku ewakuacji,
    ale tych starszych konstrukcji budowlanych
    jest np we Wrocławiu bez liku. Zarówno tych z lat
    sześćdziesiątych i siedemdziesiątych, jak i poniemieckich