eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie? › Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
  • Data: 2016-08-22 12:42:22
    Temat: Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <9...@3...120611.invalid> (Tom N) pisze:
    > A. Filip w

    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_
    jako_przest.C4.99pstwo

    > No to jedziesz z zawiadomieniem do prokuratury...

    No wiesz uzasadnienie prokuratury (potwierdzone przez sąd po odwołaniu)
    dlaczego to nie jest (Drugie) Kłamstwo Oświęcimskie byłoby zaiste warte
    zarchiwizowania. Oczywiście o ile zawiadomienie napisałby ciut
    nad-przeciętny prawnik żeby się _łatwo_ prokuratorzy i sędziowie
    kazuistyką nie wyłgali :-)

    --
    A. Filip
    Wojna nie ma oczu. (Przysłowie suahili)