eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie? › Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
  • Data: 2016-08-23 20:41:43
    Temat: Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-23 o 02:11, A. Filip pisze:

    > Redukcja z 4 milionów na jeden milion nie jest zaprzeczeniem zbrodni na
    > 3 milionach? To nie jest _trochę_ inna liczba. To jest (blisko) czterokrotna
    > redukcja (dalej) _gigantycznej_ liczby ofiar. Twierdzenie że w Holokauście
    > zginęło nie 6 milionów ale 1.5 miliona zalecisz potraktować tak samo
    > jako wynik różnych/nowych oszacowań?

    Ale masz świadomość że kłamstwo może dotyczyć zawyżania a nie zaniżania
    ilości ofiar ? Komuniści mieli to do siebie że próbowali Niemcom
    przypisać wszystkie straty, zabitych przez siebie też, patrz Katyń.
    Stąd między innymi te wyolbrzymione ilości podawane po wojnie.

    Nawet mogę ci podać jak doszli do tej liczby: liczbę ludności
    PRL z pierwszego spisu odjęli od liczby z ostatniego spisu
    z czasów RP. I to co wyszło dzielili na starty wojenne i
    działalność okupacyjną Niemców w tym obozy.
    W tych nad wymiarowych milionach są np. obywatele RP którzy wojnę
    przeżyli ale nie wyjechali do Polski tylko zostali w ZSRR.