eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie? › Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
  • Data: 2016-08-23 21:06:58
    Temat: Re: Czy muzeum memoriał Auschwitz popełnia kłamstwo Oświęcimskie?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Ale masz świadomość że kłamstwo może dotyczyć zawyżania a nie zaniżania
    > ilości ofiar ? Komuniści mieli to do siebie że próbowali Niemcom
    > przypisać wszystkie straty, zabitych przez siebie też, patrz Katyń.
    > Stąd między innymi te wyolbrzymione ilości podawane po wojnie.
    >
    > Nawet mogę ci podać jak doszli do tej liczby: liczbę ludności
    > PRL z pierwszego spisu odjęli od liczby z ostatniego spisu
    > z czasów RP. I to co wyszło dzielili na starty wojenne i
    > działalność okupacyjną Niemców w tym obozy.
    > W tych nad wymiarowych milionach są np. obywatele RP którzy wojnę
> [...]

    _Karalne_ Kłamstwo Oświęcimskie dotyczy _zaprzeczania_ niektórym zbrodniom [1].
    Nadgorliwe 400% normy pod nie podpada. Ja bym się z twoim
    stanowiskiem zgodził gdyby Muzeum Memoriał miało jaja otwarcie się
    przyznawać że _długo_ była _bardzo_ inna wersja od obecnej. Muzeum
    Memoriał mówiąc _bardzo_ dyplomatycznie "stara się nie eksponować" jak
    się liczba ofiar zmieniała już po zamknięciu obozu i ile ofiar Auschwitz
    już "znikli" rewizjoniści.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/K%C5%82amstwo_o%C5%9Bw
    i%C4%99cimskie#K.C5.82amstwo_o.C5.9Bwi.C4.99cimskie_
    jako_przest.C4.99pstwo

    --
    A. Filip
    Nikt się mądrym nie rodzi, ale staje. (Przysłowie polskie)