    From: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę wysyłać rozwiązanie umowy dwa razy?
    Date: Thu, 21 May 2009 13:15:51 +0200

    > Ja bym stanął na stanowisku, że nic wysyłać nie musisz, chciałeś
    > doręczyć pismo osobiście, ale nie było go w mieszkaniu, a skoro siedzi w
    > areszcie, to nie będzie twierdził, że jednak w mieszkaniu był. Wchodzisz
    > do mieszkania i jego rzeczy eksmitujesz. Acha, masz na nich zastaw na
    > pokrycie zaległości czynszowych.

    Hmm.. Właściwie to on "eksmitował" moje rzeczy i się wyniósł już dwa
    tygodnie temu. Ze swoich rzeczy zostawił tylko przypalony garnek. Za
    dużo zaległości nie pokryje.. Teraz chcę jak najszybciej (ale w
    prawidłowy sposób) rozwiązać umowę.

    Wysłanie umowy na adres zameldowania Najemcy (pewnie mieszkają tam
    rodzice), to dla mnie żaden problem. Martwię się jednak tym, czy:
    - nie mam obowiązku wcześniej wysyłać "ostatecznego wezwania do zapłaty"
    - wysyłać ponownie listu w przypadku nieodebrania poprzedniego

    --
    eost.