    From: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Date: Sun, 25 Nov 2007 22:08:49 +0000 (UTC)
    Sender: Jacek Pietraszek <p...@k...cyf-kr.edu.pl>

    Przempo! Trollujesz, czy pogoda powoduje u ciebie problemy
    z czytaniem? ;)

    przempo <p...@p...fm> napisal:
    > Użytkownik "Jacek_P"
    > co to obchodzi ubezpieczalnie? za to, że auto ci się
    > zestarzało(straciło na wartości) ubezpieczalnia też ci powinna zapłacić?

    Skad wiesz, jak stare jest moje auto? Moze ja dzien
    przed wypadkiem wyjechalem z salonu.
    Ubezpieczalnia sprawcy wystepuje jako zastepczy adresat
    moich zadan (rzondan). Czy ja pisalem cos o amortyzacji?
    Jak przyjde do ciebie i porozwalam ci meble, to tez
    moge ci rekompensacyjnie wepchnac do domu stare
    rupcie wygrzebane ze smietnika?

    > a montaż nowiutkich oryginalnych części w miejsce pordzewiałych
    > wyeksploatowanych elementów podnosi wartość pojazdu

    Zwlaszcza pordzewialy jest plastikowy zderzak z ABS lub tylna lampa?
    BTW: sprawca mogl nie wjezdzac mi w tylek. Jak TU sprawcy
    jest zal kasy, to niech sobie wystepuje do niego z regresem.

    > znaczy jeździsz bez ważnego OC? ;-)

    Przycmilo cie, czy jak? Co ma moje OC, to realizacji naprawy
    z OC sprawcy. Wypij kawe, a potem jeszcze raz przeczytaj swoj
    post.

    > a tak powaznie to właśnie na podstawie OWU ubezpieczalnia wypłaca ci
    > pieniądze

    OWU to jest umowa pomiedzy sprawca i jego ubezpieczycielem.
    Regulacje tejze OWU guzik mnie obchodza, bo ja tej umowy
    nie podpisywalem. A zobowiazania TU w zakresie OC sa regulowane
    ustawowo. Mnie interesuje, i to bylo trescia mojego pierwszego
    posta, czy TU moze narzucic mi przymus akceptacji generykow
    i czesci regenerowanych. Jak juz inni pisali - nie.
    A twoja wypowiedz, to czyste trollowanie. Alternatywnie,
    moze sam jestes agentem tego Allianza i kreujesz PR.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek