  • 1. Data: 2005-10-21 09:35:34
    Temat: Czy można tak robić ??
    Od: "Przemek" <t...@d...pl>

    Witajcie

    Te skany które znajdują się po tym adresem http://decyzja.pl/ulotkaskan/

    to skan ulotki która została mi włożona wraz z innymi ulotkami do szrzynki
    pocztowej

    na pierwszej z nich jest fotomontarz tuska i lechem wałęsą a z drugiej
    krótki tekst

    coś takiego jest nagminne wciskane ludzią do skrzynek

    zwróćcie uwagę na ten fotomontaż, szczególnie na podane dłonie

    ps. i to są wybory ???

  • 2. Data: 2005-10-21 09:38:18
    Temat: Re: Czy można tak robić ??
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

    > zwróćcie uwagę na ten fotomontaż, szczególnie na podane dłonie

    Ale na czym polega Twój problem bo nie za bardzo mogę zrozumieć??
    Wałęsa przeciez poparł Tuska i wczoraj w TV można było zobaczyć nawet jak
    podaje mu rękę?

    pl

  • 3. Data: 2005-10-21 13:23:13
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Auguro wrote:

    > Ale na czym polega Twój problem bo nie za bardzo mogę zrozumieć??
    > Wałęsa przeciez poparł Tuska i wczoraj w TV można było zobaczyć nawet jak
    > podaje mu rękę?

    widac przemek ani tv ani radia nie wlacz ani nawet gazet nie czyta i nie
    wie co sie dzieje dookola

  • 4. Data: 2005-10-21 17:13:26
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

> [...]
    >
    > coś takiego jest nagminne wciskane ludzią do skrzynek
    >
    > zwróćcie uwagę na ten fotomontaż, szczególnie na podane dłonie

    a to ,ze Kaczynski wcisska" siebie " do skrzynek to jest ok ????

    o kampani słyszales ??

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-10-21 18:11:31
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    poogladaj sobie reklamy zegarkow w czasopismach, sa na dloniach gwiazd i
    znanych ludzi, ale wystarczy sie przyatrzec, ze wieksza ich czesc, to
    fotomontaz i ze zegarki te zostalu "dodane" tej gwiezdzie, oczywiscie ta
    sie zgodzila na reklamowanie za kase, ale wiekszosc z nich nie miala
    tych zegarkow na rece, a przynajmniej nie w tamtej chwili jak im robili
    zdjecie ;)

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 6. Data: 2005-10-21 20:44:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <t...@d...pl> napisał w wiadomości

    Mam oryginał tej pocztówki - też wyjęty ze skrzynki. Oglądałem to dość
    dokładnie i o ile uważam, ze masz rację, co do tego, ze to zmontowano,
    to jestem raczej przekonany, że nie montowano samego uścisku rąk. Ta
    pocztówka jest zmontowana z 3 obrazów:

    1) Tuska i Wałęsy;
    2) tła z ludźmi dodatkowo rozmytymi;
    3) biało-czerwonej flagi po lewo.

    Ale nawet jakby to był fotomontaż, to jedyną osobą, która by mogła
    podnosić w tej sprawie sprzeciw jest Lech WAŁĘSA. Bo posłużono się
    jego wizerunkiem. To, w jaki sposób to zdjęcie zrobiono, to jest
    sprawa z punktu widzenia prawa drugorzędna.

    PS: Dla dociekliwych proponuję zwrócić uwagę na węzeł krawata Lecha
    WAŁĘSY. Nie mogli mu tego poprawić, skoro wiedzieli, do czego tę fotkę
    robią? :-)

  • 7. Data: 2005-10-22 14:22:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 21 Oct 2005 22:44:55 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > PS: Dla dociekliwych proponuję zwrócić uwagę na węzeł krawata Lecha
    > WAŁĘSY. Nie mogli mu tego poprawić, skoro wiedzieli, do czego tę fotkę
    > robią? :-)
    A ja /tak OT/ dla dociekliwych proponuję porównanie kątów,
    pod jakimi pada światło na garnitury Prez.i.s.Donalda i Prez.Wałęsy.
    Rozumiem, że czas naglił - ale w fotografii reklamowej zazwyczaj jakość
    bywa nienaganna. ;)

    --
    pozdro
    poreba