  • 1. Data: 2005-10-21 07:46:41
    Temat: Procedura sprzedazy mieszkania obciazonego hipoteka
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    Witam
    Sytuacja jak w temacie. Chce sprzedac mieszkanie, na ktore mam kredyt. Mam
    chetnego na to mieszkanie. Chcemy pominac biuro nieruchomosci wiec wszystko
    musimy sami zalatwic. Co po kolei powinienem zrobic? Dodam jeszcze ze koles
    musi wziasc kredyt na zakup tego mieszkania a ja z pieniedzy ze sprzedazy
    chce splacic wlasny kredyt.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 2. Data: 2005-10-21 08:27:09
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > musimy sami zalatwic. Co po kolei powinienem zrobic? Dodam jeszcze ze koles
    > musi wziasc kredyt na zakup tego mieszkania a ja z pieniedzy ze sprzedazy
    > chce splacic wlasny kredyt.

    A cesji twojego kredytu na niego nie rozwazaliscie ?

  • 3. Data: 2005-10-21 08:56:46
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeszcze ze koles musi wziasc kredyt na zakup tego mieszkania a ja z
    > pieniedzy ze sprzedazy chce splacic wlasny kredyt.

    Sprzedawałem właśnie swoje mieszkanie obciążone kredytem hipotecznym.
    Najpierw podpisałem z Kupującym umowę przedwstępną (notarialną), w której
    był zapis, że kupujący spłaci mój kredyt - do tego wymagane było pismo z
    mojego banku o kwocie, którą trzeba spłacić i o tym, że po wpłynięciu tej
    kwoty na konto banku bank zdejmuje zabezpieczenia hipoteczne. Na podstawie
    takiej umowy przedwstępnej (wzór miał notariousz) kupujący składał wniosek o
    kredyt na zakup mieszkania. W momencie podpisywania umowy sprzedaży - część
    kasy szła na konto mojego banku a część na moje konto i to było wszystko.
    Aha - dodam jeszcze, że kupujący brał kredyt na 100% wartości mieszkania i
    jego bank nie robił żadnych problemów.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 4. Data: 2005-10-21 09:04:54
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > wszystko. Aha - dodam jeszcze, że kupujący brał kredyt na 100% wartości
    > mieszkania i jego bank nie robił żadnych problemów.

    Dzieki za info.
    A czy od razu poszedles do notariusza czy najpierw do banku ?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 5. Data: 2005-10-21 09:06:17
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > A cesji twojego kredytu na niego nie rozwazaliscie ?

    To by bylo najlepsze rozwiazanie ;-)
    Tylko najpierw nalezy isc do banku czy moze do notariusza i on poprowadzi to
    wszystko?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 6. Data: 2005-10-21 09:18:12
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > Dzieki za info.
    > A czy od razu poszedles do notariusza czy najpierw do banku ?

    Kupujący zajmował się notariuszem i dostałem od niego info o potrzebnym
    piśmie z banku o wysokości kredytu i zwolnieniu zabezpieczeń.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 7. Data: 2005-10-21 09:32:29
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Tylko najpierw nalezy isc do banku czy moze do notariusza i on poprowadzi to
    > wszystko?

    Do twojego banku. Tam wszystko zalatwiasz.

  • 8. Data: 2005-10-21 09:40:50
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Kupujący zajmował się notariuszem i dostałem od niego info o potrzebnym
    > piśmie z banku o wysokości kredytu i zwolnieniu zabezpieczeń.

    Dzieki za info

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 9. Data: 2005-10-21 09:41:15