  • 1. Data: 2005-10-21 08:04:23
    Temat: ochrona danych osobowych w firmie
    Od: "Barney" <a...@t...pl>

    Witam,

    Urodził mi się problem: ustawa o ochronie danych osobowych mówi, że
    administratorem danych osobowych jest kierownik jednostki administracyjnej.
    Tymczasem nie mówi, kto jest kierownikiem jednostki administracyjnej w
    przypadku, gdy jednostka administracyjna jest spółką akcyjną o zarządzie
    kolegialnym.
    Czy w tym wypadku kierownikiem jednostki administracyjnej jest Prezes
    Zarządu, czy Zarząd jako całość?

    Proszę o wyjaśnienie, nie jestem prawnikiem i już się w tym gubię :(

    --
    Pozdrawiam,
    Barney

  • 2. Data: 2005-10-21 12:18:41
    Temat: Re: ochrona danych osobowych w firmie
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

    Użytkownik "Barney" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Urodził mi się problem: ustawa o ochronie danych osobowych mówi, że
    > administratorem danych osobowych jest kierownik jednostki
    > administracyjnej.
    Ustawa tak nie mówi...
    Administratorem Danych Osobowych jest spółka, a nie konkrenta osoba z
    zarządu.
    Inna sprawa to kwestia odpowiedzialnosci za przetwarznie danych osobowych.
    Pozdrawiam,
    Romek

  • 3. Data: 2005-10-21 17:17:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    Prezes
    > Zarządu, czy Zarząd jako całość?
    > Proszę o wyjaśnienie, nie jestem prawnikiem i już się w tym gubię :(

    Prezes zarządu.